چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۴ ۱۸:۳۴
سلام به وبلاگ من خوش اومدین .من سالهاست به عنوان مشاور خانواده کار میکنم و تو جلساتم با مراجعین، خیلی وقتا موضوعات متنوعی پیش میاد که شاید در ظاهر ربطی به مشاوره نداشته باشه، ولی تأثیر مستقیم روی حال روحی و اعتمادبهنفس افراد داره.
چند وقت پیش، یکی از مراجعینم با ناراحتی از تجربهی بدش تو یه مرکز غیرمعتبر دندانپزشکی گفت. برای جراحی کاشت ایمپلانت رفته بود و نهتنها کار با دقت انجام نشده بود، بلکه از بینظمی و بیتوجهی پرسنل هم ناراحت بود . این موضوع باعث شده بود تا مدتها احساس ترس و بیاعتمادی نسبت به درمان پیدا کنه.
صحبتاش منو برد به چند سال پیش، وقتی خودم تصمیم گرفته بودم جراحی کاشت ایمپلانت انجام بدم. واقعیتش اینه که منم اولش کلی استرس داشتم. اما به پیشنهاد یکی از دوستام رفتم کلینیک دندانپزشکی اپکس تو شهر رشت.
دقیق یادمه هست از همون لحظه ورود، حس خوبی به محیط پیدا کردم. کلینیک تمیز، مرتب و با یه فضای آروم و حرفهای بود. مشاوره دقیق انجام شد، عکسبرداری کامل و بررسی وضعیت فکم خیلی با دقت پیش رفت. دکتر همه مراحل رو با صبر و حوصله توضیح داد و هیچچیز پنهونی وجود نداشت.
اون روز، بعد از شنیدن تجربهی بد اون مراجع، با خودم گفتم چقدر خوبه که مراکز قابل اعتماد مثل کلینیک دندانپزشکی اپکس هستن که با رعایت همه اصول حرفهای، باعث میشن مردم با خیال راحت به درمانشون بپردازن.
اگه شما هم مثل من یه روزی نیاز به جراحی ایمپلانت در رشت پیدا کردین، با اطمینان کامل کلینیک دندانپزشکی اپکس رو پیشنهاد میکنم. چون تجربه خوب، فقط به مهارت پزشک نیست؛ به احساس آرامش و اعتماد هم برمیگرده.
چند وقت پیش، یکی از مراجعینم با ناراحتی از تجربهی بدش تو یه مرکز غیرمعتبر دندانپزشکی گفت. برای جراحی کاشت ایمپلانت رفته بود و نهتنها کار با دقت انجام نشده بود، بلکه از بینظمی و بیتوجهی پرسنل هم ناراحت بود . این موضوع باعث شده بود تا مدتها احساس ترس و بیاعتمادی نسبت به درمان پیدا کنه.
صحبتاش منو برد به چند سال پیش، وقتی خودم تصمیم گرفته بودم جراحی کاشت ایمپلانت انجام بدم. واقعیتش اینه که منم اولش کلی استرس داشتم. اما به پیشنهاد یکی از دوستام رفتم کلینیک دندانپزشکی اپکس تو شهر رشت.
دقیق یادمه هست از همون لحظه ورود، حس خوبی به محیط پیدا کردم. کلینیک تمیز، مرتب و با یه فضای آروم و حرفهای بود. مشاوره دقیق انجام شد، عکسبرداری کامل و بررسی وضعیت فکم خیلی با دقت پیش رفت. دکتر همه مراحل رو با صبر و حوصله توضیح داد و هیچچیز پنهونی وجود نداشت.
اون روز، بعد از شنیدن تجربهی بد اون مراجع، با خودم گفتم چقدر خوبه که مراکز قابل اعتماد مثل کلینیک دندانپزشکی اپکس هستن که با رعایت همه اصول حرفهای، باعث میشن مردم با خیال راحت به درمانشون بپردازن.
اگه شما هم مثل من یه روزی نیاز به جراحی ایمپلانت در رشت پیدا کردین، با اطمینان کامل کلینیک دندانپزشکی اپکس رو پیشنهاد میکنم. چون تجربه خوب، فقط به مهارت پزشک نیست؛ به احساس آرامش و اعتماد هم برمیگرده.