سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵
۱۱ بازديد
۰ ۰
من مشاور خانواده‌ام و مدتی بود که روی یک پروژه تحقیقاتی کار می‌کردم که موضوعش بررسی تأثیر محیط و رفتار پرسنل در کاهش ترس از دندان‌پزشکی بود. هدفم این بود که بفهمم چرا بعضی افراد با ترس شدید به دندون‌پزشکی مراجعه می‌کنن، ولی بعد از تجربه‌ای خوب، اون ترس از بین می‌ره یا کم‌رنگ می‌شه.

برای همین، تصمیم گرفتم چند تا از کلینیک‌های دندان‌پزشکی رشت رو بررسی کنم. یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهنم رسید، کلینیک اپکس بود. چون خودم هم قبلاً برای درمان به اونجا مراجعه کرده بودم و تجربه خیلی خوبی داشتم؛ هم از نظر کیفیت درمان و هم برخورد حرفه‌ای پرسنل. یادمه اون موقع برای ایمپلنت در رشت، خیلی تحقیق کرده بودم و اپکس واقعاً بهترین انتخاب بود.

برای تحقیق، حضوری به اپکس رفتم و با چند تا از مراجعان صحبت کردم. جالب اینجا بود که تقریباً همه از یه چیز می‌گفتن: تمیزی محیط، برخورد گرم و صمیمی کادر، و اعتماد بی‌نظیری که دکترها بهشون می‌دادن. خیلی‌ها گفتن که قبلاً از دندون‌پزشکی می‌ترسیدن، ولی از وقتی به اپکس اومدن، نه‌تنها ترسشون کم شده، بلکه با خیال راحت جلسات درمانی‌شون رو ادامه دادن.

این تحقیق برای من فقط یه پروژه نبود؛ یه جور تأیید دوباره بود برای تجربه‌ای که خودم قبلاً باهاش روبه‌رو شده بودم. فهمیدم که وقتی کیفیت درمان با انسانیت و آرامش همراه می‌شه، یه کلینیک می‌تونه فراتر از جای درمان، به یه نقطه امن و قابل اعتماد برای بیمار تبدیل بشه. کلینیک اپکس دقیقاً همون‌جاست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.