پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۴ ۲۳:۱۰
سلام به اولین مطلب من در این وبلاگ خوش اومدین . من یک مشاور خانوادم که می خوام تجربیات خودمو در رابطه با بهداشت دهان و دندان ایمپلنت باهاتون در میون بزارم پس با حمایتتاتون خوشحالم کنید
وقتی ایمپلنت کردم فک میکردم همه چیز تموم شده و به هیچ مراقبت دیگه ای نیاز ندارم اما با شنیدن جمله دکتر که گفت ایمپلنت دندون طبیعیه اما نیاز به مراقبت بیشتر داره تمام تصوراتم از بین رفت این جمله برام جرقه ای بود تا بیشتر حواسم به بهداشت دهان ودندونام باشه
همه چیز بعد از عململ شروع شد تا باعث بشه بفهمم بهداشت دهان دیگه شوخی بردار نیست . اگه یه دندون معمولی خراب بشه میشه درستش کرد یا حتی کشیدش ولی ایمپلنت سرمایه گذاریه هم از لحاظ درد زمان و هزینه!برای همین شروع کردم با دقت بیشتری مسواک بزنم نخ دندون استفاده کنم و دهان شویه رو هم توی روتینم قرار بدم
وقتی ایمپلنت کردم فک میکردم همه چیز تموم شده و به هیچ مراقبت دیگه ای نیاز ندارم اما با شنیدن جمله دکتر که گفت ایمپلنت دندون طبیعیه اما نیاز به مراقبت بیشتر داره تمام تصوراتم از بین رفت این جمله برام جرقه ای بود تا بیشتر حواسم به بهداشت دهان ودندونام باشه
همه چیز بعد از عململ شروع شد تا باعث بشه بفهمم بهداشت دهان دیگه شوخی بردار نیست . اگه یه دندون معمولی خراب بشه میشه درستش کرد یا حتی کشیدش ولی ایمپلنت سرمایه گذاریه هم از لحاظ درد زمان و هزینه!برای همین شروع کردم با دقت بیشتری مسواک بزنم نخ دندون استفاده کنم و دهان شویه رو هم توی روتینم قرار بدم